|
The Sims Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sylwia
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:57, 27 Cze 2005 Temat postu: The Sims 2 |
|
|
Zapraszam do postowania na tym temacie Podawania kodów do tej części itp..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maggie
Gość
|
Wysłany: Nie 13:25, 16 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
The Sims 2 jest fajną grą. Ostatnio sobie ściągam dodatki. Do tej gry używam głównie kodu na pieniądze. Nic więcej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Judy
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Simness
|
Wysłany: Pią 23:10, 25 Lis 2005 Temat postu: A oto kody o które prosiłaś: |
|
|
Aby wywołać okienko, w które wpisuje się kod należy wcisnąć następującą kombinację klawiszy: CTRL + SHIFT + C.
Po dokonaniu wyboru okolicy, w której będziemy grali:
deleteallcharacters- usuwa wszystkich Simów w okolicy
W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka:
Kaching - dodatkowe 1000 simleonów
motherlode - dodatkowe 50.000 simleonów
Autopatch on/off - włącza/wyłącza automatyczne wyszukiwanie łatek przez grę
Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiotów
aging on/off - włącza/wyłącza proces starzenia się Simów
Vsync on/off - włącza/wyłącza przyspieszenie gry (wyłączenie przyspiesza grę ale skutkiem ubocznym tego są błędy grafiki)
terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone)
Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (duże spowolnienie)
strechSkeleton 0.5 - postać Sima staje się niższa
strechSkeleton 2.0 - postać Sima staje się wyższa
Przy tworzeniu filmów:
boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonować wszystkim kodom filmowym
bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje się rozjaśniony i rozmyty jednocześnie (r, g, b to wartości koloru od 0 do 255 a x to wartość rozmycia od 0 do 255)
vignette (centerx centery X) - efekt, w którym skupiający punkt jest wyraźny a wszystko wkoło jest rozmyte
filmgrain(0-1) - efekt ziarnistości
letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawkę określonych rozmiarów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|